martes, 9 de noviembre de 2010

Oh Brother



Oh Brother.

En aquest anunci hi ha infinitat de coses ja que sabem que en els anuncis està tot pensat:

L'anunci comença amb la nena que està en una botiga d'animals de companyia, on a la primera imatge ja es veu tot de corretges que signifiquen la no llibertat dels animals. La nena que entra amb una cara de tristesa i caminant, de sobte, veu en una caixa un animal que ja amb la mirada reflexa la innocència del propi i connecta directament amb la nena que també és innocent. A partir d'aquí la música comença a pujar tant el ritme com el volum. Ella crida el seu pare que ajupint-se compra l'animal i així fa feliç la nena. Un cop a casa es veu com l'animal, que és poruc, contacta amb la nena que li confirma que ja és a casa per tant ja no està sol com a la botiga sinó que ja forma part d'una família. A partir d'aquí la veu en off ens comenta que aquest animal té la característica que com més amor li dónes més creix. Tot seguit amb la música in crescento es veues situacions familiars que reforcen la idea que ens volen transmetre de família feliç... Entra també el pare tocant un violoncel creant també un sentiment d'harmonia i seguretat. La veu en off ja comenta que si volen que deixei de créixer hauran de deixar-lo d'estimar. Com es pot deixar d'estimar un membre de la familia? Es pregunta la mare.
Després ja es veu l'animal que ha crescut molt i que no el poden entrar al cotxe vell, de color gris i trist, i es veu la imatge de la nena dins del cotxe trista i recordant la frase de la mare que comenta que sempre estaran amb ell. La següent imatge es veu la familia asseguda en un ban en un parc.La imatge es fa des d'un angle que ens transmet que estan en un túnel sense sortida. I aquí ja comencen a cantar la cançó d'oh Brother sepre estarem amb tu. Es veu com el nen li comenta que quan no hi és pensen en ell. A partir d'aguí es veuen imatges dels quatre en una banda i el ¨germà" sol, la música va pujant. I és quan el pare arriba amb un cotxe, giraant per fer-nos veure que donen cantonada al problema, vermell, ple de vida i ja al final la mare en veu en off ens comenta que ja se sap què passa amb els monstres: creixen, i creixen, i creixen...
La màxima que ens vol transmetre l'anunci és:
EN AQUEST COTXE HI CAP MOLT AMOR.

Per saber-ne més adjunto la pàgina web de Lluís Bassat un dels publicistes millors del mon...

Lluís Bassat

No hay comentarios:

Publicar un comentario